Často kladené dotazy 

Zde najdete odpovědi na nejčastější dotazy. Pokud vás zajímá cokoliv dalšího, potřebujete poradit či pomoci, neváhejte nám zavolat nebo napsat. Kontakty najdete ZDE.

1. Jak přejít od současného dodavatele ke společnosti Carbounion?

Je to velmi snadné. Jelikož dodávku energií vnímáme jako službu zákazníkovi, provedeme vše potřebné za vás. Ušetříte tak svůj čas a my zajistíme, aby celý proces změny dodavatele proběhl rychle a bez problémů. Ke změně dodavatele na Carbounion stačí podepsat smlouvu a plnou moc, která opravňuje naši společnost vyřídit ukončení stávající smlouvy za vás.
Registraci proveďte z pohodlí domova pomocí našeho zákaznického portálu. Poté vám korespondenční cestou zašleme smlouvu a plnou moc k podpisu. Veškeré důležité informace o tom, jak změnit dodavatele, čtěte ZDE.

2. Kde zjistím časy spínání nízkého tarifu?

Časy spínání nízkého tarifu jsou v kompetenci distributora, který je dán polohou vašeho odběrného místa. Pro zjištění časů spínání nízkého tarifu kontaktujte svého distributora: ČEZ Distribuce, a. s., E.ON Distribuce, a. s. a PREdistribuce, a. s.

3. Jak mohu změnit údaje uvedené ve smlouvě?

Údaje, které jsou uvedeny ve smlouvě, se od okamžiku uzavření smlouvy mohou změnit. Typickým příkladem je změna bydliště, změna bankovního účtu či požadovaná výše záloh. Kontaktujte nás prostřednictvím e-mailové adresy zakaznik@carbounion.cz nebo na tel. číslo 222 990 550. Se vším vám rádi pomůžeme.

4. Na faktuře nejsou zaúčtovány všechny zálohy, které jsem odeslal/a. Jak mám postupovat?

Přehled zaplacených záloh si můžete zkontrolovat ve svém účtu na zákaznickém portálu, případně kontaktujte naše zákaznické centrum na čísle 222 990 550. V okamžiku vystavení faktury jsou do faktury doplněny zálohy, které k tomuto datu byly přijaty a spadají do zúčtovacího období. Zálohy přijaté po datu vystavení faktury budou převedeny do následující faktury.

5. Na faktuře jsou nesrovnalosti. Kam se obrátit?

Pokud se domníváte, že jsou na faktuře nějaké nesrovnalosti či se ve faktuře nevyznáte, obraťte se prosím na naše zákaznické centrum na čísle 222 990 550, kde vám vše ochotně vysvětlíme.

6. Jak mohu změnit výši záloh nebo způsob plateb?

Změnit způsob platby za dodávky elektřiny/plynu (SIPO, inkaso, složenka, převod z účtu) či výši záloh za elektřinu/plyn můžete prostřednictvím e-mailové adresy zakaznik@carbounion.cz nebo na zákaznické lince 222 990 550.

7. Kde najdu Kontrolní seznam evropského spotřebitele energie?

Máte možnost se seznámit s Kontrolním seznamem evropského spotřebitele energie zveřejněným v souladu s § 30 odst. 2 písm. l) zákona č. 458/2000 Sb. o podmínkách podnikání a o výkonu státní správy v energetických odvětvích a o změně některých zákonů (energetický zákon), v aktuálním znění ho najdete na této adrese.

8. Informační povinnost o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů

Pro případ sporů mezi dodavatelem a spotřebitelem uvádíme, že spotřebitel je oprávněn obrátit se ve věci mimosoudního řešení sporů na subjekt mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je pro oblast energetiky na základě ust. § 20e písm. c) zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele Energetický regulační úřad. Internetová stránka tohoto subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je www.eru.cz.